Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Το πλέξιμο είναι μόδα ή μήπως όχι ?



Ήμουν περίπου 10 χρονών όταν η γιαγιά μου αποφάσισε πως είχε έρθει η ώρα να μάθω να πλέκω. Αφού μου εξήγησε τα βασικά, μου έδωσε δύο βελόνες και ένα χοντρό μάλλινο νήμα και κάπως έτσι ξεκίνησα να φτιάχνω το πρώτο μου κασκόλ. Ίσως επειδή έχανα συνέχεια τους πόντους και το κασκόλ έμοιαζε με δίχτυ, παράτησα πολύ γρήγορα το νέο μου χόμπι. Μεγαλώνοντας, κατάλαβα πως το πλέξιμο δεν είναι για μικρά παιδιά - τουλάχιστον όχι για όλα. Εδώ και λίγο καιρό,ασχολούμε με το πλέξιμο ως χόμπι και όχι μόνο.Κάνοντας μια πρόχειρη έρευνα στο Διαδίκτυο, ανακάλυψα ότι δεν είμαι η μόνη που νιώθω την ξαφνική επιθυμία να περνάω τα βράδια μου με ένα βελονάκι στα χέρια. Διάσημοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ, από την Τζούλια Ρόμπερτς, την Κάμερον Ντίαζ και τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ έως τον... Ράσελ Κρόου, το έχουν ρίξει στο πλέξιμο. Ύστερα από τρεις περίπου δεκαετίες έντονης αμφισβήτησης προς όλα αυτά τα είδη χειροτεχνίας, που υποτίθεται πως αποτελούσαν τροχοπέδη για τη γυναικεία χειραφέτηση, το πλέξιμο απενοχοποιείται και επιστρέφει στη μόδα. Χιλιάδες είναι οι δικτυακοί τόποι που αναφέρονται στις βελόνες και τα νήματα, άφθονα τα σχετικά περιοδικά και τα βιβλία κυρίως τα ξενόγλωσσα και πάρα πολλές οι γυναίκες που συσπειρώνονται μέσω του Διαδικτύου για να ανταλλάξουν συμβουλές και εμπειρίες γύρω από τα πλεκτά τους. Πρόκειται απλώς για μια μόδα που θα ξεθυμάνει ή μήπως τελικά το πλέξιμο συμβολίζει για πολλούς κάτι περισσότερο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου